Magic Mike

2014/06/02. - írta: giskard reventlov

050-magic_mike_ver2_xxlg.jpg

Az ex-chippendale fiú Channing Tatum megkapta élete szerepét, amikor eljátszhatott egy chippendale fiút, ráadásul Steven Soderbergh (Traffic, Mint a kámfor, Ocean's-filmek, Solaris stb.) rendezésében.

Már amikor hallottam erről a filmről, akkor tudtam, hogy látnom kell, valahogy az egész olyan abszurd volt, hogy azt gondoltam, poén lenne.

Nos Soderbergh-ben (ismét) nem csalódtam, Tatum pedig - bár nyilván a saját korlátai között -, de meglepően jól játszik. Matthew McConaughey, a mentor szerepében viszont brillírozik, olyan érzésem volt, mintha jutalomjátékként kapta volna a szerepet, mintha élvezte volna, amit csinál, és jól is csinálta.

Mellettük viszont sajnos mindenki más háttérbe szorul, a többi karakter kidolgozatlan, egydimenziós. Még Alex Pettyfer, a feltörekvő ifjú titán szerepében lett valamennyire árnyaltabb, de ő se volt nagy szám, viszont, ahogy Schwarzeneggert utánozza, az tényleg hangosanfelröhögős.

Szórakoztató volt, de számomra egyszer nézős, bár nyilván nem is én vagyok az igazi célközönség. Szóval, lányok, ha tökéletesre kigyúrt férfitesteket akartok látni, kissé klisés, de nézhető történettel, és helyenként remek alakításokkal, akkor csak tessék.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbara-artalmatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr236260854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása