Tökéletes hang (Pitch Perfect)

2014/06/02. - írta: giskard reventlov

 

034-pitch_perfect_xxlg.jpg

Igazi feelgood film.

Nem igazán szeretem a musicaleket, pedig láttam párat, de valahogy nem az én világom. Anna Kendricket viszont szeretem, és egyedül miatta néztem meg a filmet, viszont sokkal többet kaptam az ő remek játékánál, és nem mellékesen még jobb énektudásánál.

Amúgy a film maga egy a capella lánycsapat összecsiszolódásáról, és egy versenyen való részvételéről szól. Nagy erénye, hogy a mai dalok mellé beválogattak jó néhány 80-as, 90-es évekbeli slágert, ráadásul ez a sztori szerves része, mivel Kendrick karaktere hobbi-dj.

Emellett persze vannak jobb, és kevésbé jó poénok (a hányós részt én speciel kihagytam volna), egy lájtos szerelmi szál, meg apa-lánya ellentét, de egyik sincs igazán túlerőltetve, az egész film könnyed hangulatú, igazi végig-mosolygós szórakozás, nem csak musical-rajongóknak.

És kivételesen inkább egy filmrészletet kaptok, higgyétek el, jobb bármelyik előzetesnél.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbara-artalmatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr216260295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása