Feledés (Oblivion)

2014/06/02. - írta: giskard reventlov

027-oblivion_ver5_xlg.jpg

"Na végre!" - lélegeztem fel, amikor vége lett a filmnek. Az utóbbi időben úgy jött ki, hogy bármit is néztem, csalódás volt (persze volt szabályerősítő kivétel azért). Erre most itt egy film, amit már akkor sajnáltam, amikor moziban ment, mert kénytelen voltam kihagyni, de most még jobban sajnálom, mert már tudom, hogy mit hagytam ki.

A sztoriról legyen elég annyi, hogy egy idegen faj megtámadta bolygónkat, és ugyan visszavertük őket, de olyan áron, hogy kénytelenek vagyunk átköltöztetni az egész civilizációt a Titánra, mert a Föld gyakorlatilag lakhatatlanná vált. A költözéshez viszont szükségünk van a bolygó vízkészletére, ezt felügyeli egy kétfős technikuscsapat, de két hét múlva befejeznék a munkát, és csatlakoznának a többiekhez.

Tévedés ne essék, látom a hibáit, és van egy-két húzás benne, ami kilométerekről kiszúrható, de még ezzel együtt is berántott, és baromira élveztem. Ráadásul valami veszett jól néz ki. A sztori háttérül szolgáló gépek, a fegyverek, a drónok (még a hangjuk is) mind-mind a legjobb értelemben látványosak. A történetvezetés sem rossz, a színészek is teszik a dolgukat, Tom Cruise hál istennek keveset tomkrúzkodik, Morgan Freeman-nek meg szinte bármit el lehet hinni, még ha csak a telefonkönyvet olvassa is föl.

Ha valaki szereti a tartalmasan szórakoztató scifit, amiben nem elsősorban az akción van a hangsúly, és hajlandó szemet hunyni néhány baki fölött, akkor annak nyugodtan ajánlom.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbara-artalmatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr756260242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása