A nulladik poszt

2014/06/01. - írta: giskard reventlov

Rá kellett jönnöm, hogy címet választani nem könnyű. Nem azért, mert esetleg már foglalt volt (rendes vagyok, és megnéztem még előtte), hanem elvileg tükröznie kellene azt, ami ide bekerül, és az sosem egyszerű.

De mégis itt vagyok, engedve a külső nyomásnak, hogy amiket eddig filmajánlók címszó alatt 2012 óta a facebook-on összehordtam (meg talán még fogok), most egy helyen legyenek. A cím pedig az általam igen kedvelt Douglas Adams úrtól, és az ő ötrészes trilógiájától, a Galaxis útikalauz stopposoknak utolsó részétől lett kölcsönözve, egyrészt azért, mert a harmadik kötet címe, Az Élet, a Világmindenség, meg Minden, ide talán túl szerénytelen lett volna, másrészt pedig azért, mert kritikai felhang ide vagy oda, előre megfontoltan ártani biztos nem szeretnék senkinek.

Szóval, először is idemásolom a korábbiakat, aztán majd előbb-utóbb lesznek újak is. Egy szó, mint száz, jöjjön, aminek jönnie kell.

És csak a rend kedvéért: nem foglalkoztam a kronológiai sorrenddel, épp elég volt kiguberálni az összes korábbi posztot a facebook átláthatatlanságából, de ha valakit netán érdekelne, az első poszt tulajdonképpen az Éjsötét árnyék, onnan sorrendben vannak egészen az X-Men: Az eljövendő múlt napjai-ig, majd a tényleges - már a blogra íródott - első poszt a Grand Budapest Hotel. De onnantól már tényleg lineáris a történetvezetés.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbara-artalmatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr836250516
süti beállítások módosítása