Halálos iramban 6 (Fast & Furious 6)

2014/06/02. - írta: giskard reventlov

037-fast_and_furious_six_ver3_xxlg.jpg

Ha nekem pár éve valaki azt mondja, hogy várni fogom egy Halálos iramban-film megjelenését, ziher, hogy körberöhögöm. Soha nem tetszett az a fajta pozőrködés, a rommá tuningolt verdákban, keménynek szánt dumákkal és rémgyenge sztorival. Az elsőt még végigszenvedtem, a másodikból csak részleteket láttam, a harmadik kimaradt, a negyediket ugyan végignéztem, de semmi nem maradt meg belőle, de végül jött az ötödik, szakított az eddigi stílusjegyekkel, ráadásul bevették a buliba Dwayne "The Rock" Johnsont is, én pedig csak miatta néztem meg.

És basszus, tetszett.
És basszus, vártam a hatodik részt, és basszus ez is tetszett.
Ez már messze nem az a film, ami az első rész idején volt, az illegális versenyek csak említés szintjén jelennek meg, amúgy pedig egy üldözős-rabló-pandúros akciófilm, ami nélkülöz mindenfajta fizikai korlátot. De annak simán jó.

A sztori ugyan továbbra is faék egyszerűségű, viszont szépen keretbe foglalja az eddigi részeket, mindegyikre vannak utalások, kivétel nélkül. Ha nem lenne az a plusz jelenet a végén, akár lezárás is lehetne, így viszont jön a hetedik (és még ki tudja hanyadik) rész is. A poénok jók, ülnek is, ahogy kell, az akciók látványosak, feszesre vannak vágva, minimális kamerarángatással, viszont egy pillanatig sem szabad komolyan venni, könyveljük el, hogy a film univerzumában minden lehetséges, és akkor jól fogunk szórakozni.

Szóval ajánlom. Szombat esti agydurrantásnak teljesen megfelel.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbara-artalmatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr276260319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása